LVMP фарбокопульт – це якісний та професійний інструмент. Його найчастіше використовують досвідчені автомаляри, які працюють самі на себе, або провідні майстри великих автотехцентрів. Чому вони обирають саме цю систему? Тому що фарбопульти LVMP відрізняються відмінними характеристиками.
Великі переваги та недоліки системи LVMP
Краскопульт LVMP (Low Volume Middle Pressure) є сучасною системою фарбування, перевагою якої є малий обсяг повітря, необхідного для роботи, і його середній тиск на виході. Такі фарбопульти з'явилися відносно недавно, і розробники намагалися усунути недоліки попередніх систем розпилення.
Переваги LVMP фарбопульта для фарбування авто:
- широкий, рівний та довгий факел (до 35 см у довжину), що забезпечує високу продуктивність та швидкість;
- висока точність нанесення та відсутність запилу;
- невеликий обсяг споживаного повітря (для роботи потрібний компресор продуктивністю 270 літрів);
- економна витрата складу – на поверхню лягає щонайменше 65% матеріалу.
Такого набору характеристик вистачає для того, щоб саме LVMP фарбопульти купити мріяв кожен майстер-автомаляр.
Недолік у системи лише один - фарбопульти серії LVMP для фарбування автомобіля за своєю вартістю зазвичай дорожчі, ніж конкуруючі системи HVLP і HP, і якщо під кожну роботу (нанесення грунтовки, емалі або бази та лаку) брати свій інструмент, це буде дуже накладно. Тому для такого інструменту зазвичай купуються змінні дюзи та бачки.
Дюза | Склад, що наноситься |
1,7-2,0 | Шпаклівка |
1,5-1,7 | Акриловий ґрунт |
1,4-1,5 | Акрилова фарба |
1,2-1,3 | Базові покриття |
0,8-1,3 | Використовується для переходу кольору |